Tuesday, March 1, 2011

HaRtA sAyA...(pt 1)

Salam semua....
Sesaja menggedik nk menconteng kat sini..
Bukannya xdak keja..
Keja menimbun ja 2...
huhuhu..anyone volunteer 2 help me???anyone?anyone??

Nak ceta update terbaru laa...
Saya masih lg di umah Cik Askma...
Niat hati memg nk pindah ke kwsn yg berdekatan ngan opis..
Tp.....teringat kata2 Cik Natrah (housemate Cik Askma)
Cik Natrah: Zarina, hgpa jgn la pindah..hgpa dok la sini teruih
Sayunya dgq...huhu
Sy xkisah pun..
Setakat nk menyemak kat bilik Cik Askma..
Cik Askma lg x kisah kan???(kan Askma kan???)

Mggu ni bos saya x kuaq..
So, beliau menetap ja kat opis..huhu
Hilang kebebasan saya...adeh!
Tp xpa..at least sy menjadi bertmbh rajin..hehehe

Lupa lak..
x sabaq menunggu 'harta' pertama saya..
Semoga selamat...
xdak sebarang masalah..aminnn..
Bukan senang nk wat aset...huhu
Pasni leh start kumpul 'harta' kedua plak..:-)

Oppssss...lupa plak..
Nk wish kat Puan Nurul Husna  (blog un)...
Sedang menambah ahli keluarga sekarang...
Hope bb selamat sampai ke bumi ek...hehe

p/s:  x sabaqnyaa.....bila la 'harta' nih nk sampai..huhu!

5 comments:

zulhusna said...

weh, bukan sedang menambah...otw...hahahaha
insyaAllah, doakan aku n bb 2-2 selamat, okeh....nanti aku gtau kaler tilam tue na....hehe

Anonymous said...

i xkisahh punn..lg best dpt blik raya nnti dgn FL esekutif..hahaha

Anonymous said...

hrta?????

..........

Anonymous said...

Zarina, ini ME CTRM projek V2500...
Lama dok nyepi... Hang BZ sangat ker???

Zarina said...

sapa anonymous 2???hahaha
ME CTRM: sy kenai anda..x menyepi + xbizi pun..huhu