Saturday, December 10, 2011

SeLaMaT SeMuaNya KaWaN2!!!!:-)

Salam dan Hi untuk semua....

Bulan Disember nih selalunya femes untuk orang wat kenduri-kendara kan? Sebab cuti sekolah..budak2 cuti, cikgu sekolah cuti..tapi perkerja kilang..mana ada cuti..cuti hujung minggu je la kan??

Selepas 1 tahun meninggalkan alam setadi..baruku sedar yang umo bukan muda remaja lagi! tambah plak ramai kawan2 yang dah melangkah ke alam rumah dan tangga..yang dah beranak pinak pun ada dah..jadi dikesempatan ini nak jugak la mengucapkan SELAMAT........... untuk kawan2 saya................................


SELAMAT PENGANTIN BARU!!!!


Noorasmaniza dan pasangan (member sekolah menengah)
 Wan Nor Amira dan pasangan (member sekolah menengah)


Ayie dan pasangan (member USM)


Joe dan pasangan (member USM)


Siti Rabizah dan pasangan (roomate USM)


Noraniza dan pasangan (member USM)


Noorazimah dan pasangan (member matrik perlis)



Kak Jue dan pasangan (member keja kat Shah Alam)


SELAMAT BERSALIN!!


Syad tengah tunggu masa untuk bersalin


Dan juga kepada kengkawan lain...........


Ucapan daku untuk korang:
Semoga hubungan korang suami isteri bahagia hingga akhir nyawa..dikurniakan anak2 yang soleh dan solehah..semoga kehidupan korang diberkati dunia akhirat..dimurahkan rezeki..last but not least, semoga korang tabah dalam menjalani kehidupan berumah dan tangga nih (ckp mcm ada pengalaman je kan?haha)..dan mintak maaflah coz ada kenduri yang saya tidak menghadirkan diri dan juga tak bagi hadiah..hanya mampu hadiahkan doa semoga korang bahagia...(cewah!haha)



p/s: sapa yang tanya soalan "Zarina, hang bila lagi?"..aku cepuk sekor2!amaran nih....hahaha..yang pastinya..manusia dijadikan berpasang-pasangan..so, jgn gusar jika belum bertemu jodoh..DIA pasti ada!MALAYSIA BOLEH!!

1 comment:

Anonymous said...

alamak..gambaq i pun ada...malu laa..thanks..semoga di percepatkan jodoh dan dimurahkan rezeki..amiin

-askma-