Friday, January 3, 2014

1 Januari 2014

Assalamualaikum....

Entry 1 Januari tapi arini br up.. Biasa la perasan busy..
1 January ni takdak la buat apa sangat pun.. Melepak kat umah ja..
Pastu kuar rumah terpandangkan......



Tengok dah banyak buah yang dah masak.. So aku pun gigih la cari tangga, galah semua.. Semangat nih nk kait manggis.. Inilah hasilnya...


Sebenarnya banyak lagi.. Tapi dah distribute ke mereka2 yang pemalas nak kait seniri.. Memandangkan aku lone ranger kat umah.. So amik yang baki sikit2 ja :-(

Pastu rasa bosan melampau aku pun kuar sorang2 g Tesco.. Hajat nk shopping barang2 buat kek.. First time la katakan.. Teruja lebih.. Shopping la barang dapuq sikit2.. Then beli makanan pesanan Mak aku....


Mee Kuah Ketam feveret Mak.. ofkos la beli kat aku sekali kan.. Sedap woih kuah dia.. Mahvelles!! Meh la try kat Junjong.. Hahaha..

So, malam mula la keja mem'baking' kek.. Kesian mixer and oven tu.. Dalam pelastik elok ja lagi..Hasilnya..



Buat seniri makan seniri.. Terbaik!haha

Btw, SELAMAT TAHUN BARU 2014! Azam saya adalah nak meneruskan azam 2013.. :-p

No comments: