Wednesday, January 22, 2014

Page 39

Assalamualaikum....

Semalam bermesej-mesej dengan Cik Izaidah bincang hal rumah.. Pastu dia bagitau..







Extenal hard disk tu dah lama dia simpan.. Simpan la kau.. Aku tak guna pun.. Dia cakap arini ( semalam smpai.. Berkobar2 aku nak balik umah... Semangat nak tau apa yang dia bagi.. Bukan selalu dia nak buat surprise2 nih.. hahaha..

So, sampai umah..





Thanks la sangat.. Seronok dapat hadiah melalui pos laju.. Aku pun laju2 bukak sebab nak baca 'surat' tu.. Cik Izaidah nih rajin tulis surat.. Masa aku kat Matrik Perlis dulu dia kirim surat 10 helai untuk aku baca.. hahaha.. Bukak2.. Ada hd and ....


'Surat' la sangat... choi!!.. Aku pun selak2 la buku tu.. Cari page 39


Ok.. Aku dah baca.. Hahaha.. Perlian yang halus berbisa.. Tapi takpa.. Aku tau dia sayang aku.. Sebab tu dia amik berat hal aku.. *sigh*..

Btw, bab jodoh nih tak tau la nak kata kan.. Nak kata memilih.. Mesti la memilih jugak.. Takkan nak main sauk ja.. Tapi takdak la letak kriteria yang merapu meraban tu.. Biasa2 ja la.. Yang bekerjaya, yang boleh jaga aku (cewah).. Itu ja laa.. Takdak la letak kriteria mesti gaji 10k sebulan, ada merce.. Melampau kau nyah..

Itu semua kerja Dia.. I just follow the flow.. Mungkin belum tiba masa lagi untuk Dia temukan aku dengan lelaki itu.. So, sabar ja.. Takdak rezeki kat situ lagi.. Doakan yang terbaik untuk aku ya..

Lastly, thank you so much my lovely friend.. Moga urusan kita dipermudahkan..  Moga semangat setiakawan ni berpanjangan sampai akhir hayat.. Amin..



No comments: