Wednesday, February 10, 2010

Betoi ka??

Ermmm...
Arini saya dpt soalan dr cik renxu..

Cik Renxu:hg rasa btl ka apa yg aku buat?

Apa yg beliau buat?
Biarlah beliau dan saya sj yg tau..
Kepada Cik Renxu:
  • aku xleh nk kata apa yg hg buat 2 btl
  • tp aku xleh gak kata slh..
Kesimpulannya----> ni suma melibatkan hati dan perasaan..walaupun saya memahami apa perasaan beliau..tp saya xleh nk sokong 100% perbuatan beliau..saya perempuan, beliau perempuan dan insan itu juga perempuan..so,sesama perempuan..semstinya kita paham hati perempuan..
Betoi org ckp..cinta itu buta..tp selalu manusia buta krn cinta..jd, pikir la sehabis blh..sehabis mgkn..suma yg berlaku adlh atas tanggungjwb kita..kita yg mulakan..jd kita kena ambik risiko..baik @ buruk itu belakang kira..
Haa..aku nasihatkan hg..dengaq la nasihat 'abg engineer'.."KEJA DULU,BG DUET KAT MAK  AYH THEN BARU PIKIR PASAL DIRI SENDIRI"


So For Now...
Laugh At The Confusion..
Smile Through Tears..
And Keep Reminding Yourself..
That Everything Happens For A Reason..
(amik kat mn tah,,lupa dh..tp sgt suka kata2 nih!)


Kuma-kuma kata: pandai2 ja aku nasihatkn org..pdhal aku pun tunggang langgang, tonggeng terbalik..huhu..whatever..as long as im happy..(happy ka???)

No comments: