Tuesday, February 9, 2010

Chatting2 YM.

Sekarang ni saya nk story mory sket...td sy berchatting ngan my beloved frenz..cik renxu..(nama samaran..kamu n kamu ja yg tahu)..beliau juga punya mslh..ish2..penangan cinta kan?..saya simpati ngan beliau..sebb beliau br 1st love..ni saya quote saya punya chatting ngan cik renxu..

Cik Renxu: wei
Zarina: pehal?
Cik renxu: hg penah semayang istikharah psl jodoh x?
Zarina: x penah pun..awat?
Cik Renxu: xpe2..kot2 la penah..ada mimpi ke..cam best je kan?
Zarina: xpnah la..aku cuma bc doa yg aku 2lis kat blog 2 ja.
Cik Renxu: kwn aku ada ajar gak..dulu2 rjin bc..so,bila aku syok sorg2 je aku kata kat diri sendiri..doa aku dh dimakbulkan dh.
.
.
.
.
.
.
.
.
Cik Renxu: lg pun klau sume batch kita kawin awal..thn2 akan dtg sapa nak kawen..x best la sume kawen awal.
Zarina: hg la kawen last..aku xmau!
Cik Renxu: ok la..aku kawin last..nnti klau hg anak 5 pn hg kena mai gak kawin aku..tp aku wat knduri kecik2 je..knduri lps jmaat..sbb aku nk p honeymoon lama2..
Zarina: HAHAHAHAHA!!..yg hg dok berangan lebh2 sepa?gedik giler.
Cik Renxu: aku hepi bila berangan.. :-p
Zarina: aku xcy aku ada kwn yg mereng..haha
Cik Renxu: x kisah la xde bf pun..desperate student ..HAHAHA
Zarina: hg ada prob ka weh?
Cik Renxu: xde la..mslh jiwa je..aku dh kena sindrom mat jenin..mslh sume dh setel..mslh stdy je..homesick.
Zarina: yaka?mslh hati?
Cik Renxu: hati mati..ada org nk hati x?aku terlebih kasih syg la..nk share ngan org..org xmau..sush btul
Zarina: lwk la hg ni..
Cik Renxu: seyes la..kasih syg aku melimpah2..


sekian shj..penat nk taip..huhu..
p/s: kpd cik renxu..aku doakan moga hg bertemu 'adam' hg (sama la utk aku gak..huhu)..moga hg tabah selalu..thanks utk hari ni..aku rs terhibur walaupun hg x wat lwk..tp aku rs nk gelak..thank q very2 much my frenz..

kuma-kuma kata: itulah indahnya bersahabat..sentiasa di sisi walau apa jua keadaan kita..frenship forever..muah2!

1 comment:

Anonymous said...

hg suka wat aku sedih..jahat la

cik renxu