Monday, February 22, 2010

HaPpY BiRtHdAy 2 My BeLoVeD FrEnZ..IZAIDAH!

entry ni ditujukan khas utk insan yg bernama SITI IZAIDAH BT ISMAIL..

Saya punya seorang kawan..
Seorang kwn yg sgt baik, sgt memahami dan sgt cool..
Seorang kwn yg x pernah lupa tntg saya..
Seorang kwn yg sentiasa di sisi saya x kira ms susah @ senang..
Seorang kwn yg x pernah jemu memberi nasihat dan kata2 semangat..
Seorang kwn yg sgt sempoi..
Seorang kwn yg gila2 punya otak..
Seorang kwn yg digelar SAHABAT DUNIA AKHIRAT..

Seorang kwn yg sgt2 gila otak dia sbb.....bc msg ni..(sy dpt time exam sem lps):
" Aku doakan..ank leh study ngan aman n msuk suma dlm pala otak ank yg gelong 2. Ank leh jwb suma soalan ngan penuh bergaya n success giler bongok kuar dewan pun sengih2 ja. Ank dpt pointer tggi2 leh blnja aku mkn..amin..gud luck!"
(kamu-kamu suma penah x dpt msg camni dr seorg perempuan??huhu..2la kwn saya..otak gila2)

Erm..tjuan saya sebenrnya nk wish HAPPY BIRTHDAY YG KE-23 kpd SITI IZAIDAH ISMAIL tanggal 18 Februari 2010..sy nk kasi hadiah beliau..tara!!!!!
 
sebiji kek ijau (sbb sy suka wrna ijau, beliau suka biru..hehe)

Pada tarikh keramat 2 saya dan beliau merayau2 kat megamall, penang..niat nk tgk wayang..tp citer2 suma x best..so, kitorang melancong la kat foodcourt pacific..sbg hadiah birthday..sy blnja beliau mkn chicken chop!huhu...

 
ni chicken chop kami (sebelum)
 
ni chicken chop jgk (slps..:-P)
Tahniah kpd Cik Izaidah krn sy berjaya menghabiskan duet utk beliau pd hari 2..

Izaidah..
aku nk ucap selamat hari lahir utk hg...semoga hg sentiasa bhagia..semoga hg sentiasa gembira..semoga hg pnjg umo, murah rezeki..aku harap hg tabah dlm menjalani kehidupan kat atas muka bumi ni..hg SAHABAT  TERBAEK aku dunia akhirat..aku hrp persahabtan kita kekal smpai akhir hayat..trima ksh sbb sudi menjadi sahabat aku..aku nk mntk maaf byk2 andai selama 16 thn (lbh kurg la..) kita berkwn aku ada wat slh kat hg..aku ada sktkan hati hg..aku hyn manusia biasa..yg sentiasa kalah dgn ujian-Nya..trima kasih sbb sentiasa bersama aku, sentiasa teman aku lyn perasaan n sentiasa sabar ngan aku..aku terhutang budi n nyawa kat hg..trima kasih byk9..

2 comments:

Anonymous said...

wah...trasa bdn ak ringan ja nk nek tgga p klas td,sbb trapung2 kmbg suma...
hihihihihik..gelak smbl ttup mlut..malu2...leh imagine??
tq cyg...i tharu sgt8..=p

sdara kuma2-cik izaidah..

Zarina said...

blh2..i bygkn idung u yg kembang..huhu..nasb bek bdn jadik ringan..rjin sket u g klas..kan2??