Thursday, March 18, 2010

Zoo Taiping 1!

Salam semua...
Hurm..kali ni nk ceta pasai berjalan2 makan angin, asap suma laa kat Taiping!
Malam seblum bertolak 2, saya blk umah..so, kira2 suma insan2 yang akan turut serta..abg nuar, kak niza, abg D, ayah, mak, nana, pina, pendi n lastly saya..so, bahagi2 keta...

Keta avanza abg nuar-Abg nuar, kak niza, nana, pina n pendi (driver abg nuar)
Keta kancil-Abg D, ayah, mak n saya (driver abg D)

Malam 2 jugak siap2 menu tuk bwk kelah sok..bihun goreng, nasik, ayam msk merah, udang goreng kacang, ikan goreng..( nasi kena bwk jgk..ayah saya kena mkn nasik..kalox dia x senang duduk @ gastrik)

Pada pg hari kejadian, tiba2 abg D xnk p..dia ckp mls nk p..so, sapa nk drive??huhu..tiada calon len..mau xmau..saya terpaksa drive..naseb bek ayah ada..ayah saya jd co-driver..(beliau tahu bwk keta, tp beliau xdak lesen)...Bertolak dari umah kul 8 pg..dlm kul 9++ pg sampai Taiping..then, msuk jln2..letih siot..kul 12 cam2 trus gerak ke Taman Tasek Taiping..p berkelah kat sana..best giler..mkn ramai2..tepi tasek lak 2..dh lama x rasa saat2 mcm ni..jom terjah kamera saya..
tgh tggu si pembeli tiket!

mak, ayah, abg nuar n k.niza..

pendi dan boya peliharaan beliau..

pendi dan kwn beliau yg tlh lama mghilang..

mereka berdua telah mghbskan duet sy dgn membli belon itu..

makan time..tepi taman tasek taiping..

Tok Dan n cucu kesygan beliau.. 

 
1st gmbaq Pina amik (tgh ajaq pina guna kemera)

jalan-jalan amik gambaq sekeliling tasek..

Ayah yang sporting..naseb bek bekalan curut mencukupi..haha

Banyak lg gmbq..malas dh nk upload..tenet cam cipan @ tapir @ tenuk..esk2 kita terjah kamera abg nuar lak..kat situ byk gmbq2 yg interframe..haha...

No comments: