Sunday, April 4, 2010

MaLaM GaLa MIMATES 2010 (Part 1)..

Salam semua...
Ni baru nk upload segala kenangan2 yg berjaya difotografkan ms malam MIMATEZ 2010..
Huuu..seronok bangat!.. Dinner last kat USM terchenta..
Sebenarnya hari 2 rs mcm xnk p.. Konon2 sebab xdak bj.. Tapi, tetiba sy dapat sponsor bj + tudung... haha.. Seronok!.. Thanks kpd Cik Bit! Lagipon rugi x p.. Bayar RM10.. Rugi kalo x p..
Tapi ni xsuma yg ada.. Masih ada lg baki2 gmbq kat kamera2 mereka.. Nanti kita terjah kamera mereka2 itu plak..

Budak2 final year bahan + Prof Fauzi + Prof Hanafi



Budak2 final year Bahan + Sumber + Polimer

Bersama clasmates: Linda, Saya, Bitz, Jan n Dayah Paan!

Sapa yang terjenguk2 kat belakang ituuuu??

Hero2 final year Bahan + Prof Fauzi

Bersama classmates ku..
 
Heroin2 Bahan..hahaha

Ni la makanan yg berhrga RM10 2..( berbaloi kah??)

Jom makanssss....



Hanya 2 la yg berjaya difotografkan dekat kamera sy..kamera wat hal saat akhir!..huhu
Xpa..nantikan part 2 lak.. Klao xcukup.. Saya smbg part 3,4,5 n sampai la abih suma..

P/S: xsangka cepat sggh masa berlalu.. Tengok2 dh final year.. Sok2 nk kerja dh.. Pas kerja kawen lak (haha..gatai!)..

3 comments:

~attahrel~ said...

wowwww...**sepitchless AKU

Anonymous said...

nasib baik dh ngaku siap2 gatai..klau x aku mmg nk komen hg gatai..haha

mimosa pudica

Zarina said...

At: apsal at?apa yg wat hg 'sepitchless' sgt?tgk aku ka??hahaha
Mimosa: xkisah r aku gatai ka x..jnji hg xleh kawen lu..hg dh ckp tggu aku kawen br hg kawen..kan2??hahaha