Tuesday, April 27, 2010

QASEH QASHRINA

Salam semua....
Tadi tiba2 teringat kawan baik time plkn dulu.. Pastu call dia.. Hasrat hati nk tny bila dia punya due date.. Tengok2 beliau dah bersalin.. Huhuhu... 

Alhamdulillah...
Baby pompuan.. 3.08kg..
Diberi nama QASEH QASHRINA... Umur baru 6 hari...
Saya janji, sebelum si Qaseh Qashrina ni blh berjalan.. Saya akan sampai di rumah kamu!

huhu.. COMELnya dia... ada iras muka mak dia..


Byk sgt kenangan manis kat PLKN dulu... Julia la kawan baik, kawan tersayang.. Sampai sekarang.. Tak pernah lost contact..


Julia Hasmalinda, 

Kat sini saya nk mntak maaf banyak2 sebab semua majlis kamu saya tak menghadirkan diri.. Padahal kamu sangat berharap saya wujud di sana.. Masa kamu tunang, nikah n kenuri.. Semua saya tak hadirkan diri.. Mintak maaf sesangat.. Takdak sapa nak bawak p.. huhu..

Tiada apa yang diharapkan oleh seorang SAHABAT untuk SAHABATnya melainkan kebahagian dunia akhirat... Semoga rumahtangga yang kamu bina sentiasa dilimpahi kasih sayang dan rahmat dariNya.. Tambah pula dengan kehadiran si kecil Qaseh Qashrina.. Semoga rezeki bertambah..

Walaupun banyak suka dan duka yang kamu lalui dulu.. Lupakan laa.. Semua dah berlalu.. Anggap itu semua kenangan pahit dalam hidup kamu untuk kamu jadikan pengajaran dan pedoman.. Hidup manusia sentiasa diuji.. Saya sentiasa bersama kamu.. Walaupun tak banyak yang dapat saya bantu.. 


Kat Pantai Merdeka


Konon2 tggu turn nk berkaraoke..huhu


Pantai Merdeka jugak.. Baru pas explorace


Wahhh.. Tengokla muka budak2 tak matang itu.. Sekarang dh jadi mak budak (bila pulak la turn saya..hahaha.. gatai!).. Cepat sungguh masa berlalu.. huhuhu..

Banyaknya kenangan manis kat Kem Rimba Taqwa dulu... Harap2 saya takkan lupa kenangan itu sampai akhir hayat.. Sangatla bernilai!



mamat 2 memg suka menyebok!


p/s: Saya sangat sayang kawan2 saya.. Hidup akan sangat sunyi tanpa kawan2.. Thanks 2 all 4 being my friend.. Tq so much! Only God can repay what u all have done 2 me.. Really miss u all.. Saya xkan lupa semua kenangan bersama kawan2 saya.. Promise!

No comments: